Hårkatasrof!

Hahahaha

Klippte mig idag och det blev typ kort igen, och för ett par dagar sedan köpte jag ett färg & slingpaket
och idag hjälpte Emelian mig att lägga i slingorna.. och det blev en smärre katasrof kan jag medela haha!
Grundfärgen var typ röd och den älskar jag, och slingorna skulle bli lite raspberry eller va fan det var, tjejen på paketet är ju verkligen helt perfekt så så ville jag också ha det!
Efter att vi skjöt ur färgen och slingningen ser vi vad som är felet!
Emelie hade glömt att lägga slingorna i det längre håret också + att slingorna är typ blonda på ena sidan av huvet! Haha Samtidigt som det är lite huller om buller i mitt hår så ser det ändå rätt coolt ut, kan nog leva med det efter att jag lagt in lite fler slingor i det längre håret också haha!
Ja jag kan inte göra nått annat än att skratta åt det varje fall!


Just nu så är jag och Hayley (sångerska i Paramore) nästan identiska i håret!
Gör inte mig så mycket för hon är ju ascool ;-)



Nu ska jag slå in de sista julklapparna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0