Jobbet snart då

Måste säga att det tar emot nått enormt att gå iväg och jobba nu.
Är inte alls på humör för att gå ut i det kalla regnet och sedan jobba 7 timmar och sen gå hem mitt i natten!
Just nu vill jag bara krypa ner i sängen i pjamas och kolla lite på TV och sen somna.

Men jaja har ju hunnit med lite grann idag ändå.
Var ju på stan med Annie och busungen Filippa haha Herregud vad energi det finns i den lilla kroppen haha!
Vi åt på Wayne's varje fall sedan gick vi runt lite i galleriorna, eller vi sprang väl mest efter Filippa haha!
Efter en stund kom även Annies kusin och jojnade oss och då gick vi och fika lite.
När jag kom hem sedan bytte jag om och sedan gick jag och Sofia ut på en liten power-walk i det kalla regnet.
Efter det gick vi till lidl och handlade lite smått och gott!

Nu måste jag börja göra mej i ordning för jobbet..
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad duktig du var som power-walkade i hemska vädret! hoppas vi kan ses på onsdag :) Puss!

2008-12-08 @ 19:32:47
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0