Julafton & Juldagen 2008

Just nu väger man väl typ 10 kg mer än vad man gjorde igår morse!
Ätit så mycket så jag tror att jag spricker!

Gårdagen var riktigt mysig, vakna tidigt och åt frukost med Mamma och Pappa.
Sedan satt jag och spela piano typ hela dagen, försöker nämligen lära mig Bella's Lullaby på piano och jag sitter och lyssnar på den om och om igen och försöker få ut den så bra jag kan! går väl sådär, fick ju inte direkt musikaliteten i mig som resten av min familj och släkt är fullproppad med om man säger så! Tycker det är så orättvist, men men life is a bitch ;-)

Sedan på kvällen öppnade vi julklappar, jag fick bla en salladskål, 2 mindre fina skålar från Indiska, 1 tésil, Chaithé, En söt liten Jultomte i porslin haha och en kamera =) fick lite mer saker men jag kommer inte på nått mer just nu. Men kameran är skitsnygg, en Canon och är ljusblå och tar jättefna bilder!
Sedan efter paketöppningen blev så tittade vi på Mamma Mia!
En helt lugn och skön julafton med andra ord.

Idag så var vi hos Farmor & Farfar och åt Juldagsmiddag. Var inte mycket jag kunde äta.. har varit vegetarian i snart 10 år och fortfarande lägger de sill på min förrätt och tror att jag tänker äta utav såsen som är gjord på kalkonen de åt! Så för mig blev det potatis, brysselkål och en qurnfilé haha! Men det gick bra ändå, sedan blev det ju massa efterätt och sånt!

Utav dem fick jag en fin glaskanna jag kan ha tex saft/isthé etc i fick även en fin julduk och ett par julgrytlappar haha!
Nu är jag hemma hos mig i lägenheten en liiiten stund, sedan ska jag springa till jobbet och jobba i 10 timmar, så inget festande med kompisarna för mig inte, men det går bra ändå man tjänar ju BRA pengar idag!
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0