Kan inte sova!!

Humf.. jag är fan hopplös!

Nu har jag legat i sängen och försökt sova sedan kl 23 nångång.
Men sömnen vill inte komma, känner mig nästan klarvaken!
Jag hade inte brytt mig om jag hade varit ledig, men nu är det så att jag ska upp om 2 timmar för att sedan vara på jobbet kl 7! Jag MÅSTE sova NU!
Blir så himla stressad för jag vet ju så väl att jag kommer må så jävla dåligt senare idag om jag inte sover nu, liksom trött, huvudvärk, kinkig etc etc. Och det känns inte bättre att direkt efter jobbet ska jag iväg till min syrra och hennes kille för att fira en sen jul med dem och mina föräldrar! Och jag och min syster brukar inte komma så bra överens annars och hamnar i fights hela tiden, det kommer ju inte direkt vara bättre då jag redan är trött och grinig!

Åh vad ska jag hitta på för att kunna somna?
Eller nu kanske det är lika bra att jag håller mig vaken?
För att somna för att sedan vakna om 2 timmar låter inte heller så lockande.. jaja
ska nog dra på nån film eller nått!



Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0