Låt mig få tända ett ljus

Ligger i min säng just nu och bara softar!
Har tänt en massa ljus så mysfaktorn är ett faktum plus att det doftar ljuvligt i hela lägenheten
!

Vakna vid 15.30 idag och gick då genast upp och ner till Ica för att hämta ut ett paket på posten.
Passade på att handla lite också, blev mest olika smoothies och juicer typ. För läste nämligen på aftonbladet idag om nån diet där man skulle tappa 3 kilo på en vecka om man drack enbart juice och olika smoothies, alltså ingen mat på en vecka, men också att det var en safe diet där man får i allt man behöver ändå och att man även känner denna mättnads känsla så man inte ska gå och behöva äta massa för att man går och är hungrig.
Vet inte om det är funkar egentligen, men varför inte prova?
Så jag har bestämt att nästa vecka ska jag testa den dieten haha..
Har ju ett par kilo att gå ner innan nyår, vill ju verkligen klara mitt nyårslöfte som jag gav i Januari haha, tror nästan att jag kan glömma det ändå men som sagt, nu är slutspurten här :-P

Varje fall så låg jag och såg på förra veckans Grey's Anatomy och usch vad jag grät och den där jävla Dixon doktorn wtf? Kan de inte få in nån lite normal människa till det där sjukhuset?



Aja nu ska jag hitta på nått annat!
=)


Kommentarer
Postat av: Gynning

Mysigt med ljus!!



Ja mig funkar de replikerna inte på i allafall



HA en bra dag!

2008-12-12 @ 12:11:36
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0