Måndag igen då!

Vart tog helgen vägen egentligen?
Tycker att det borde vara en dag till på helgen faktiskt, lite snålt med bara 2 dagar!

Jobbade i Fredagskväll/natt så inge spännande hände där!
I Lördags hade Sofia fest i sin nya lägenhet och det var jättekul!
Massa folk som kom och gick i princip sen fick vi skjuts ner på stan men ingen utav oss var sugna på att gå ut på krogen, så vi gick och åt istället, eller jag köpte min mat men jag åt inget utav det, var inte sugen alls =P
Lina var ju cokså med i Lördags så det var askul att få se henne lite är ju inte allt för ofta man ses längre tyvärr!

Och i Söndags så var jag och Sofia på den årliga Julkonserten i Sporthallen och det var asbra verkligen, jag blir så himla rörd att det är fjantigt nästan, men jag blir så nostalgisk för jag har ju varit med där uppe på scenen massa massa år så jag får lite flashbacks. Men jag satt i publiken och sjöng med i alten på typ alla sånger, det är sjukt hur man fortfarande kan de där sångerna så bra fortfarande, var ju ändå 2 år sen jag var med sist och medverkade!
Efter konserten gick jag och jobbade.. men det var en bra helg det lilla jag fick utav den varje fall, skönt att ta sej ut en Söndag istället för att ligga instängd i lägenheten och typ må skit!

Nu ska jag kila ner på stan och träffa Annie och Filippa. Ska luncha på Wayne's som vanligt, även fast det var nån vecka sen vi sågs senast! Hon ringde precis och fråga om vi kunde ta bussen ner istället för att gå, först fattade jag inte riktigt varför men hon berättade att det snöar så förskräckligt och det lockade inte med att gå hela vägen, så jag drog upp rullgardinen och höll med fullständigt! Typ snöblandat regn ju.. USCH!

Nää nu måste jag klä på mej lite ytterkläder och sedan gå!
Hörs!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0