Onsdag

Är fortfarande hemma och är sjuk.

Fast jag börjar känna mig bättre och tror att jag kan ge mig iväg till jobbet imorron.
Det är min plan varje fall, har inte råd att sitta hemma såhär!
Fast å andra sidan är det ju bättre att jag vilar och blir frisk ordentligt innan!

Gör inte mycket hemma förutom att läsa och ta det lungt, är inne på  Twilight; Eclipse nu varje fall.
Läser ut en bok om dagen haha. New Moon var verkligen asbra och jag längtar tills filmen kommer ut!
Och jag hoppas, hoppas verkligen att de tänker göra filmer utav alla böcker, känns lite dumt om de bara gör film utav de 2 första böckerna när jakten inte slutar förens den sista boken!

Tycker att det är fruktansvärt kallt överallt också, sitter just nu med 1 lång t-shirt, en kofta, en fleecehoodie över det + en fleece filt, legins+ mysbyxor, strumpor + raggisar, och halsduk! och ändå skakar jag för att jag fryser så mycket!
Heellooo förkylning och dålig blodcirkulation!

Nu, Tea dax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0