Sjuk & Twilight!

Åh jag är sååå sjuk!
Känns det som varje fall, mår illa, snörvlar, ont i huvet, yr ja you name it!
Har känt så här hela dagen och det känns som det bara blir värre, inte kul alls!

Hör försökt vila så mycket som möjligt men har inte kunnat somna en sekund!
Har legat och tittat på lite film, både i soffan och här vid datorn!
Har sett Twilight nu varje fall, bajskvalité men jag säger som de flesta andra GOSH va bra film!
Lätt att jag tänker betala för att se den på bio också för jag vill se den på stor duk och bara drömma mej in där!
Liksom Edward är så ful-snygg samma sak med Bella och det är så fint att se dem bli så förälskade så snabbt!
Vill verkligen se nästa film nu, om det nu blir någon, vill liksom veta vad som händer med Bella och varför hon är så speciell liksom!




Jaja nog om det, nu blir det mer téa så jag kan värma mej lite,
hela jag är som en isbit förutom mitt huvud typ, som är ashett!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0