Sunes Jul - Pulkapappa!

Fy fasen va sugen jag blir på att åka pulka nu alltså!
Var rätt länge sedan =)
När vi var små så åkte vi varje dag på vintern när det fanns snö.
Har nämligen en asbra pulkabacke precis vid huset!

Så jag, min syrra och våran kusin hade tävlingar, åkte på knä,åka baklänges, stod upp, åkte i kedja etc etc!
Och när jag tänker på det så saknar jag att vara barn, för fy så kul vi hade det allstå!
Vi gjorde också ofta snöhögar under träd, sen klättrade vi upp och sen hoppade vi ner i högen!

Och jag är såå glad över att jag fick vara barn på landet också, usch för vara ett statisbarn ;P
Varför njöt man inte mer av att vara barn, varför ville man bli vuxen så fort?


-Bjällerklang, Bjällerklang TraLaLaLa Laaaaa!
hahah så klockrent!

Kommentarer
Postat av: Elli

Han heter verkligen Rudolf, kanske sveriges fulaste mansnamns. Hahaha så jvla bra, antasta istället för ansats haha. sune är så sjukt söt

2008-12-06 @ 03:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0