Titanic

Sitter och har Titanic i bakrungden btw!
Går på Tv3 just nu!

Bättre och finare film finns inte..
Har nog sett den ett par hundra gånger vid det här laget utan att överdriva det minsta!
Kan nog varenda replik rakt igenom. blir som sagt en nörd då jag hittar nått jag verkligen gillar ;-)

Kommer ihåg när den gick på bio.. alla snackade om hur de älskade filmen, fast den var så läskigt pga att det verkligen hänt osv! Men jag blev så påverkad av mamma som gick runt och berätta hur fel det var att göra film av nått sånt och att det var en sån fasanfull olycka och hur rädd hon var för att det skulle kunna hände henne etc etc. Så jag såg den aldrig på bio och det tog nog yttligare några år innan jag vågade se den på film. Även fast jag älskade Soundtracket som kom ut och jag lyssnade på det och grät och jag hade tom en planch med Jack & Rose på.

Men när jag till slut vågade se filmen så var jag fast och jag grät och grät!
Kunde se den direkt efteråt igen fast jag suttit där 4 timmar helt förlamad!

Det är en sån film man aldrig kommer tröttna på och som man aldrig kommer försvinna!
Den finaste kärleks historien som finns enligt mig!



I'll never let go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0