Tuna Park

Nu ska jag snart kila iväg mot Tuna Park.
Ska möta upp Annie på halva vägen också.

Har inte varit ute på Tuna på länge känns det som, men nu ska vi gå runt lite och kika efter julklappar!
Ska hämta ut ett par julklappar från posten imorron, har beställt lite grejer till min syrra på coolstuff.se
Finns massa asroliga grejer på där, kunde ha köpt en massa mer saker men att julhandla saker från internet är inte alls lika kul som att få gå runt och stressa bland 100-tals andra stressade människor ;-)

Jag hoppas även på att jag och Annie kan ta oss nått och äta medans vi är där också, är hungrig och jag har inte ätit nått idag än!




Nej vet ni vad nu måste jag kila, så dumt av mej ibland att börja blogga just i den minut som jag egentligen borde vara utanför dörren!
Jaja hörs!


Kommentarer
Postat av: Gynning

Vilken härlig färg på bloggen!



HA en super dag!

2008-12-11 @ 10:39:47
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0