Twilight - New Moon

Såg filmen i förrgår, började läsa första boken igår, läste ut den igår, började även på bok nr 2 igår!

Ja jag kan bli en riktig nörd ibland. För jag är helt inne i dessa Twilight historier nu!

För som sagt. alla snackade om böckerna och filmerna och om vilken som var bäst etc.
Jag såg först filmen, vilket var tur tror jag, hade jag gjort tvärtom och läst boken först och sedan sett filmen så hade jag blivit ganska besviken på filmen tror jag!
För i boken tar de fram så mycket mer utav kärleken mellan Bella och Edward och tycker det är jättesynd att de inte gör det i filmen på samma sett! Tycker det är så fint, med den där förbjudna kärleken, det som inte ska funka men funkar så bra. Att en människa och en vampyr blir så kära och får ett sånt starkt band mellan sej!

Började läsa New Moon inatt då jag inte kunde sova, och läste till kapitel 6.
Oh va fan händer? =( storgrät ju för fasen.. aja
Men om ni vill ha spännande läsning som man inte kan slita sig ifrån så läs Stephanie Meyes's serie av Twilight.
Det är fyra böcker, Twilight, New Moon, Eclipse & Breaking Dawn!

   

Nää nu ska jag verkligen förtsätta med boken!
=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har läst alla 4 böckerna både på engelska och de två första även på svenska älskar demalla. sista boken kan göra en lite förvirrad men den är sååå bra.

2008-12-16 @ 17:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0