Benji & Paris

jag fullkomligt freakade när jag hörde rykten om det här förra veckan någongång,
Och nu är det redan officielt, Benji och Paris är tillsammans!
Fy fan hur kan han?

jag har ju varit ett fan av Good Charlotte jag vet inte hur länge, och jag har alltid haft en liten crush på bröderna Madden. Och jag kommer ihåg att jag älskade att Joel och Hilary Duff var ihop, tyckte de passa så bra ihop.
Och sen blev ju Joel ihop med Nicole och jag tyckte att  lär strange, men they are still going strong och har nu barn och hela balletten och jag är faktiskt jätteglad för deras skull.

Men det här... jag avskyr Paris Hilton, tycker att hon verkar vara en blås och korkat brud som är äcklig!
Och varför väljer då goa Benji henne?
Usch jag är super besviken och jag hoppas inte det håller haha, elak jag är haha, men jag vill inte se eller höra om att Paris föder Benjis barn, usch!
Kan han inte välja någon mer anständig person som inte är så jävla mediakåt och har 17 hundar?
Det värsta är att det inte skulle förvåna mej om de var förlovade innan April! :S

Jag vet att det inte är min sak, och att jag är knäpp som blir så arg men så är det! haha


image429
Han kan få så mycket bättre än trash Hilton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0