Blåsig lördag

Hejsan hejsan!

När jag vaknade imorse och klev upp ur sängen så såg jag hur vackert väder det var ute, jag gick ut på trappen och det var 10 + grader ute och solen lyste, det blåste rätt mycket iof men det var härligt och det kändes till och med sådär vårvarmt!
Sitter och kollar på veckans American Idol, just nu är det the top 12 guys som sjunger, och självklart har jag hittat mina favoriter!

Ska strax gå upp och ducha också, för sen ska jag in till stan igen och jag och Linnéa ska gå och handla lite och fixa iordning för ikväll, Lina fyllde ju 20 år i torsdags och ikväll ska vi fira henne!

På måndag är det löning och jag fick en hel OK lön från båda jobben, fast jag inte jobbat alls mycket så jag ska inte klaga. rätt skönt att båda jobbet ger bra betalt annars hade jag vart körd!
Fick brev från Parken Zoo i veckan också, och jag vet inte om jag ska söka i år igen, känner att ett 5de år skulle bli för mycket, men ändå är det kul på Parken, men lönen suger, men man får bra förmåner hehe! Så vi får se hur jag gör med den saken, kan ju söka som extra personal så kanske jag kan jobba på helger eller whatever!
Anyway. nu ska jag fortsätta att titta på AI!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0