Cloverfield

I Söndags så var jag, Lina och Linnéa på bio.
Det blev Cloverfield och jag säger bara en sak!
SE DEN ALDRIG!

Det var fan det värsta skit jag sett någonsin tror jag, 80 kr för ingenting!
Va fan tänkte författarna på?
Det är samma författare som gjort Lost och fan så besviken jag är!

Den enda som var coolt var effekten hur de visade filmen, detvar som en hemma film, alltså en kille som gick och filma med en vanlig video kamera hela tiden!
men början var bara seeeeg, men när det väl hände nått, då det blev action var den faktiskt skitbra, man satt på helspänn och var verkligen med i filmen!
Men sen slutar det på ett sånt fult sätt så jag blir förbannad.
Det var inget slut alls, det fanns liksom ingen röd tråd alls i filmen, ingen mening alls.
Att de laggt massa med miljoner på att göra en film som inte ens har ett slut, man fick inte reda på vad monstret var för nånting, hur det hamnade där, hur de fick död på det? fick de död på det överhuvudtaget?
Nej värdelös film och jag ber er att gå inte och lägg pengar på den skiten! fuck jag är fortfarande irreterad haha!
Alla som gick i från bion var typ sura och fatta ingenting!
Så SE INTE CLOVERFIELD!
Bajs film!

image374


Kommentarer
Postat av: Annie

Synd med en så dålig film, hade hoppats på filmhyrning och lite mys i söndags ju! Men det kan vi kanske ta en annan gång! Puss

2008-02-12 @ 17:27:34
URL: http://annie87.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: jasså, synd att den var dålig :P

2008-02-12 @ 19:16:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Beathe

Tack då vet man det att man inte ska gå o sen den med Dennis :) hehe :P

2008-02-14 @ 22:40:49
URL: http://beatheblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0