Goder Afton..

..goder afton, både herre och fru! haha lite julsånger så här i februari skadar väl inte?

Nu har jag suttit framför TVn ett par timmar och kollar på lite svensk underhållning.
Först blev det Singing Bee (som jag förövrigt är rätt duktig på, kankse ska vara med i programet och kamma hem 50 lax :D drömma får man)
Sen blev det även lite Postkodmiljonären som jag också är en höjdare på! (varje fall hemma i tvsoffan)
Och sist med icke minst blev det Let's Dance.
Det roligaste med det sist nämda är ju att titta på alla klänningar, tyckte den som Linda Lampenius hade ikväll var jättevacker!

Vad ska man intte på nu då mån tro?
usch är så fruktansvärt uttråkad känner jag!
jaja får väl ta ett par varv runt huset eller nått...
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Puss Heej!

image403
Schnygg va?


Kommentarer
Postat av: sofia

jag mena i ditt dressroom... jag och du fran balen har i annapolis... hehe

2008-02-16 @ 04:06:32
URL: http://sofiaiusa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0