H&M-lagret vs Skogaholm

Den här veckan har jag jobbat på HM-lagret!
Det har varit skönt med ett avbrott från Skoga faktiskt, fast ändå saknar jag det lite.
Liksom på Skogaholm kan jag de mesta, det är skönt att jobba skift och många som jobbar har sin lilla personlighet som man antingen gillar eller ogillar skarpt :P
På HM är alla likadana känns det som, där börjar alla kl 7, tar rast kl 9,
lunch kl. 12 rast igen kl 14. sen slutar alla vid 16!
Det är liksom mer robot på HM men ett lugnare tempo än på Skogaholm där det är action hela tiden!
Men det är mycket skönare att jobba med kläder än med bröd, och man slipper lukta brödos, ha nätmössor, öronskydd och buller.
På HM är det mer avslappnat på det viset där lyssnar man på RixFM hela dagarna!
Det bästa med Skoga är att det är nära hem sen, men det är jobbigt med de olika tiderna från dag till dag.
På H&M är det 7-16 varje dag och då får man en bättre dygnsrythm men det är låångt hemifrån!
haha jag vet inte riktigt vilket jobb som vinner här men jag tycker om båda mina jobb!
Men nu ska jag vara på HM ett tag till och det gör mej väldigt glad så vi får se hur det går!

Om jag blir erbjuden sommarjobb på båda vet jag nog ändå vilket jag kommer välja, men det är ju ett par månader kvar tills dess så vi får väl se hur det hela utspelar sej!

image368 vs image369




=) haha jag vet inte om ni blev speciellt klokare över det här, det blev inte jag heller!
Puss för nu


Kommentarer
Postat av: Majsan

hur gick det? vilket valde du?

kul att höra om skillnaden mellan de båda!

2008-10-21 @ 19:29:20
URL: http://kissingcontest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0