kväller...

fan hatar att hitta på rubriker för varje gång så nu blev det denna roliga ;P
jag är nyss hemkommen från stan, har jobbat hela dagen och flummat med "familjen" hehe tänka sej
att jag hittade ett helt gäng med galna människor som inte är rädda för att ge ifrån sej ett asgarv i mellanåt, det är ju lite så på Skoga menar jag. Idag var det Annas sista dag på HM så hon hade tagit med sej en suprise till oss, det blev "wienerbreads" haha ni vet ju att jag är ett fan av Sune så ni kankse kan klura ut vad jag menar, annars är det bara att klicka här.

Efter jobbet åkte jag hem för att hämta/lämna grejer sen gick jag förbi Skoga en sväng och lämnade en lapp om nånting som skulle lämnas in senast idag, för alla er som ville veta menar jag :P
sen åka jag som sagt hit till landet.
Så nu sitter jag här, rockar loss till Daughtry och har en min absoluta favorit kille i knät, och då menar jag sjävklart Fritz! hehe han blev så glad så när mamma kom hem, han knappt sätta mej ner förens han var i knät på mej :D min älskling!

Ikväll var det ju tänkt att jag skulle ha myskväll med mamma typ, men hon den svikersen är inte hemma, neej hon är på hemgruppen hos Perssons och en massa andra människor från kyrkan, jaha så det blir att ha en en myskväll alldeles alena, eller jag har ju mina älsklingar här och det räcker faktiskt gott o väl!

Nu ska jag glutta på veckans avsnitt av OTH!

Kommentarer
Postat av: Anita Berg ;)

Familjen är bäst haha

2008-03-01 @ 10:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0