Nostalgitripp

haha igår då jag kände mej på dåligt humör och allt, så börja jag leta efter gamla klassiker på youtube
hann kolla igenom lite av Bullen, Söndagsöppet, Det kommer mera, Björnesmagasin och lite annat!
Oh gosh vilka minnen alltså, det tiden man var barn och man hade det så bra, de enda oron man hade i världen var att man ville bli vuxen haha! Så dum man var, för nu när man är vuxen längtar man tillbaks att bara vara barn!

Påtal om barn så hade jag en härlig dröm inatt, jag drömde om att jag var gravid!
Åh vad mysigt det var, jag var typ i 7 månaden och bara njöt av tillvaron. Jag hade en också en helt underbar pojkvän som hela tiden gick och strök och pratade med magen, åh jag vill ha baaarn!! haha
Men det jobbiga var att jag aldrig fick se min pojkväns ansikte, så jag vet inte vem det var heller men skit samma mysigt var det.
Men sen ialla fall så hoppade det fram i tiden och jag hade helt plötsligt mitt barn, och det var en pojke, en liten söt underbar pojke, åh!
Och imorse när jag vakna så kände mej helt tom när jag inte hade min bebis.. usch blev riktigt ledsen!

Det är lite roligt för jag har haft liknande drömmar förut, att jag haft barn och så, men jag tror inte jag har drömt att jag var gravid! Så nu vill jag vara det, fuck vart är min man? haha måste hitta honom =P


Sagostunden, usch tyckte den här var läskig när jag var liten!





Ika i Rutan äälskade jag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vilken nostalgi! Saker man knappt minns men som man ändå såg på typ jämt! Och vilka drömmar du har, så starka liksom. Hoppas du hittar nån underbar pojke snart så du också kan få en liten bebis ;-) Flipp är på bättringsvägen nu! Hoppas vi kan ses på fredag eftermiddag typ :-) Puss

2008-02-06 @ 16:31:54
URL: http://annie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0