Oasen ikväll!

idag vaknade jag upp med världens huvudvärk!!
Jag låg kvar ett tag för jag tänkte att det går kankse över men icke, så jag gick ner och åt frukost samtidigt som jag kollade på reprisen av The Grammy Awards.
Se fick jag superont i nacken istället, så jag la mej ner men då blev huvudvärken värre fan!
What is going on?
Jag vill inte bli sjuk igen, come on nu räcker det!
Iof så är både mamma och pappa förkylda och pappa har legat med feber ett par dagar så I'm out of here!
Hade tänkt att åka in redan med 12 bussen hem till mej, men kände att jag inte orka stressa så jag tar den som går 16.15 för er som vill veta :P haha

Ikväll blir det alltså Oasen med mina kära vänner, eller det är egentligen Linnéa som ska gå på date men killen i frågan tyckte att hon kunde få ta med sej sina vänner (alltså jag o lina) och han tar med sej sina vänner. Så det ska bli kul, vet dock inte om jag tycker om idén att gå och bada men okända människor, och jag känner mej inte så bekväm med att visa mej i bikini heller, men wtf nu får det bli så här, det är ju inte jag som ska på date!
Efter Oasen vet jag inte vad som händer, om vi går ut eller om vi bara går tillbaka hem och festar vidare!

image404


Imorron och på måndag natt ska jag jobba på Skogaholms, hoppas jag även kan få mer jobb under veckan, för den här veckan har ju varit katastrofalt dåligt med jobb!
Well Well ha en fortsatt trevlig helt allihopa så hörs vi nångång senare!
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0