Så ska det INTE låta

usch.. whats her face Maria/Maria eller vad hon nu heter förstörde hela programet.
Jag såg henne ju aldrig förra året då hon var med i melodifestivalen och visste inte om att hon fans förens i somras, och jag fattar inte hur the heck hon ens kom vidare till final då, eller ännu mindre hur hon kan vara så omtyckt, för hon sjunger ju så jävla illa!
Visst hon kanske är en jättetrevlig människa, men sjunga kan hon då inte, hon slaktade ju hela programet ikväll. och Sonja var ju en gudinna jämnfört med henne fy sjutton!
Men Danny var ju bra, men han körde ju bara sånna låtar han sjöng i Idol, snacka om att dra säkra kort liksom.
Men han var bra och snygg och charmig som vanligt, skulle jag ju inte säga nej till så att säga!

Ja ja, orkar inte kolla på Let's Dance ikväll, men mamma hade visst TiVo:at det så jag kan ju kolla senare i sånna fall.

Btw, fan vilket bra/roligt avnitt det var av OTH, men jag gillar inte att Peyton och Lindsay ska bli vänner nu, usch och blä tycker det är kul med lite catfights jag! :P
Dock så gillade jag Lindsays hår, skulle kunna tänka mej att fixa till mitt hår så det får den färgen och de slingorna.
Ska ju fixa håret för typ 1000 spänn på måndag så nu ska jag söka lite på OTH :D

Kommentarer
Postat av: sofia

visst gor det? vi maste aka.. !!! bara 8 veckor liksom... har du bestamt dig for vad du ska plugga an? och du, jag kommer hem i april.. snalla kom till arlanda, vill se dig:)

2008-02-29 @ 21:44:51
URL: http://sofiaiusa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0