Sängdax!

Ja nu börjar mina ögonlock kännas tunga!
Fick ju jobb på HM för hela veckan och 2 dagar är nu avklarade och ja är trött!
Går upp tiidigt på morgonen 4.45 el 5.15 det beror på hur mycket tid jag vet att jag behöver
Igår och idag har jag varit på en avdelning där man går mycket, bara undre min arbetsdag idag gick jag 17 000 steg! (har stegräknare på mobilen) och ont i fötterna får man och ont i armarna också då man släpar och drar i de där vagnarna!
Anyways ska upp och duscha nu och sen ska jag hoppa ner i sängen och försöka se på lite Gynning!

Köpte lite böcker idag på rean, köpte Dotter Önskas av Katerina Janouch till mamma; visst är jag snäll?!
(det är också därför jag är hemma på landet idag) och sen blev det lite småroliga böcker till mej tex Tjuvlyssnat och Dassboken haha, intelligent läsande I know men de är roliga! haha.
Vänner säsong 3 fick också hänga med hem, ska försöka köpa en säsong efter varje lön, 
så nu är det väl sisodär 7 löner kvar sen har jag  min Vänner samling :D

  image433 image434

Nu orkar jag inte mer så duschen och sen sängen!
Vi hörs om ett par dagar, jag och mamma ska ju ha Let's Dance mys som varje fredag, fast nu börjar ju Så Ska Det Låta igen och jag vete 17 inte om det blir så att vi kanske skippar dansen mot sången den här gången, den som lever får se!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, jag vill också ha "Dotter önskas"! Haha, den där krocken Let's Dance och Så ska det låta är jobbig! Du måste ju se Så ska det låta på fredag eftersom Danny är med! Fast han är ju med i Let's Dance också :-p Puss gumms! Och oj vad ni går mycket på jobbet! Heja heja!

2008-02-27 @ 09:17:26
URL: http://annie87.blogg.se
Postat av: sofia

Halla... vet du vad jag vill gora med dig? aka som voluntar till syd afrika och jobba med gatubarn i 8 veckor!!! :) vill du? puss o sa hehe

2008-02-28 @ 04:57:17
URL: http://sofiaiusa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0