Snöstorm!

WTF????
Det snöar asmycket just nu!
Jag vill inte ha nån snöööö. kan inte vädergudarna fatta det?
Det var ingen snö på lucia, julafton, nyår då kan vi fanimej skippa skiten nu tycker jag!
Det är bara kallt, det är blött. det slaskar och usch...
snö kan det få vara i fjällen och där man åker skidor, men som sagt nu när det har känts som att våren nästan är på väg kan vi väl ändå få slippa snön nu?!
Ååhh jag vill inte, just nu är det helt vitt så långt ögat ser, det bara häller ner! =(

image371
Sure, det är vackert men sommaren är bättre!


aaanyways, ska fixa i ordning mej nu och packa ihop lite.
ska åka tillbaka in till stan nu, vi ska till Ica Maxi och handla lite, sen ska vi till Ming Palace =) som jag har saknat det, och nu när det är nyöppnat så måste vi självklart supporta dom och visa att vi är glada att de öppnat igen :D

Imorron och på måndag ska jag jobba på HM-lagret igen, efter det vet jag inte, men hoppas ju sjävklart att det finns mer tider i veckan som jag får jobba annars får jag ringa Skogaholm!

Nu måste jag kila vi ses!


Kommentarer
Postat av: Annie

Ååååhh, vet du hur mycket jag saknar dej?! Tänkte vi kunde ses och äta på wayne's typ nån eftermiddag i veckan? Börjar ju inskolningen på dagis nu och har rätt mkt plugg, men nått måste vi ses! Saknar dej som sagt tokmycket! Puss! Hoppas du har det bra på HM-lagret!

2008-02-03 @ 12:52:42
URL: http://annie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0