tjipp!

Har inget speciellt att skriva just nu känner jag.
det händer absolut no exciting i mitt liv just nu..
Jag har en känsla i mej just nu som jag inte tycker om, usch usch!
Jag börjar bli rädd för mej själv, för va fan ska jag göra med mitt liv?
Kankse ska jag ta sofias erbjudande och åka över till Annapolis för ett tag?
jag känner att det inte finns nått här för mej just nu, och jag vill bara åka iväg nånstans!
aja skit samma ska spåna lite på't varje fall!

I helgen var jag kattvakt hos farmor och farfar och såg till att Alvina inte var ensam och utan mat.
fast jag var förstås inte där så jättemycket för jag jobbade på Skogaholm hela helgen.
Igår fick jag jobb på HM och skulle egentligen ha jobbat idag med, men dumma HM drog in alla sina inhyrda så jag passade på att åka hem hit för att kunna skriva i bloggen, och mysa med katterna!
Som ni förstår är det ett himla flängande på mej just nu, kanske därför jag har svårt och sova också, för det är så mycket i min hjärna just nu!
Nee nu ska jag sluta med det här deppandet, men jag kan inte hjälpa det, jag är bara stressad och orolig över va fan jag ska göra med mitt liv, ibland känner jag att allt är rätt meningslöst aja skiiitsamma!
Nu ska jag dricka lite thé tror jag!


Kommentarer
Postat av: Elli

Meh, ditt liv är knappast meningslöst-men Lottas personlighet är :P Såg du Blondinbella-klippet? Så jvla bra. Åk till Annapolis-hurry hurry! Hon är ju bara där till Juuuli!

Hörs o ses

puss schluta deppa

2008-02-12 @ 16:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0