Träningsvärk i arslet!

Tittar på Gossip Girl just nu, har ju redan sett de här avsnitten som går på tv nu, men vad gör det att se om det?
håller på att fixa lite kvällsthé och macka också, sen blir det väl att lägga sig tidigt ikväll för imorron ska jag vara hos tandläkarn ganska tidigt!
Jag vill verkligen inte dit, jag  har inte tandläkarskräck direkt, det blev jag av med under 1 och ½ åren jag hade tandställning och var där stup i kvarten, men jag tycker inte om att det ska kosta så jävligt!
De tar 480 spänn bara för att jag ska sätta mej i den där stolen och öppna käften, det är ju inte klokt, jag har redan sjukhusräkningar så det räcker för den här månaden, behöver inga fler!
Och det dumma är också att hag tror att jag har fått ett hål i en tand, det ilar när jag äter liksom!
Maah pengarna bara försvinner på skit!

Måste jobba massa nu och spara, för jag har pratat med Sofia och både hon och jag vill att jag ska åka,
så jag har kollat lite flygpriser och sånt där, hoppas det kan bli så, vore väldigt roligt =)

Ouch jag har fan träningsvärk i asset känner jag nu, va fan har jag gjort?? haha ja så det kan vara ibland :P
Nee nu är mitt thé klart så jag ska gå nu!
Men ses och hörs!
(och bry er inte om mina pms-svängningar haha bara jag som är löjlig)

                                                       image375 gott med thé



Kommentarer
Postat av: Elli

När åker du till Sofia?

2008-02-13 @ 07:40:53
Postat av: Sandy

det är ingenting bestämt ännu, men om det blir som jag vill kanske i slutet av maj nångång, vi får se!

2008-02-13 @ 14:03:08
URL: http://sandrafogel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0