vaknade på fel sida

fick just ett irriterande telefon samtal från en sån där som ska kolla vad man vet om vissa saker och
man ska svara mellan skalan 1-10 på typ allt, eller om man sett den och den reklamen på tv eller på bio eller i tidningen!
Hatar sånna samtal, fy fan!
Sen är det nån kärring som har en typ rysk brytning och jag hörde inte ett skit vad hon sa och jag fick be henne repetera ett antal gånger!
Och sen var hon dryg också den jävla tanten, så nu är jag sur, skulle ha bett henne och fara o flyga istället!

aja.. vet inte, idag har mitt humör varit på botten!
jag är sur på alla och väldigt lätt irriterad på allt känner jag,,
först så fick jag ett sms på morgonen från manpower som frågar om jag vill jobba på HM resten av veckan
då jag frågade igår om det fanns nått jobb och dom sa nej.
Och jag tänkte inte direkt sitta och vänta hela veckan utifall de skulle ringa så jag ringde Skogaholm igår och fick jobb där nu på Torsdag-fredag-lördag.
Då blev jag irriterad över att de sa nej igår men idag säger de att det finns massa jobb!

Och sen krånglar datorn och bredbandet halva dagen, och jag och mamma rykte ihop igen och hon säger att jag jämt är så sur och grinig!
och nu kände jag för att ta ut min irritation på bloggen haha!
Och jag upptäckte just att jag skrivit irriterad typ 15 gånger redan, så jag ska genast sluta haha!

Nej så idag är det inte värt att prata med mej överhuvudtaget om man inte vill få huvet av hugget :P
Varför är det så att vissa dagar är man på hur bra humör som helst och så över en natt så är man vips sur och det bara kokar i en för det minsta lilla!

image373
idag framträder den Lotta jag har i mej rätt ordentligt!
Och jag har bara lust att gorma "Åååååh dumma mammaaaaa"
hahaha ja så kan det va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0