Valentine's Day

Jag tycker inte om den här dagen!
Det är den här dagen om någon som man verkligen känner sej pissensam!
Fast å andra sidan är det faktiskt rätt skönt också, man slipper lägga ut flera hundra kronor på presenter och
sånt tjafs! haha snål jag är :P men jag får tänka så annars blir man ju ledsen!

Jag vet att jag lägger ner mycket energi och tankar på hur trist det är att vara singel och lonely.
Men va fan det är rätt skönt ändå, yeahyeah det är som det är med den saken!
Fick inge jobb idag heller, därför stannade jag kvar här hemma på landet en dag till, men åker hem till mej igen imorron, har lust och umgås med mina brudar då, dom vet jag att jag alltid kommer att ha vid min sida och det känns mycket skönare än att ha en fling här och där, så det så!
Så vad säger ni bruttor, ska vi ta och hitta på nått imorron kväll?

Men alla par där ute.. ha en underbar Alla Hjärtans Dag och mys ordentligt, jag ska mysa med min älskling Fritz,
det är en grabb som jag vet älskar mej och aldrig kommer vända mej ryggen ;P


image400
Grattis Anneli & Martin på eran 2åriga förlovningsdag! 


Kommentarer
Postat av: Annie

Tack så mkt kära du!

2008-02-14 @ 21:05:19
URL: http://annie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0