1 år sedan USA

Kom på det precis nu...
Idag är det 1 år sen jag lämnade Sverige för att leva livet i USA!
Shit ett år redan, känns som det var 1 månad sen eller nått..
Jag får en knut i magen när jag tänker på det,

Så här såg mitt inlägg ut i resdagboken den 21 Januari-07:


Hej då Sverige!
Mmm sista kvällen i Sverige då, shit det känns fortfarande overkligt fast att jag om nästan precis 12 timmar åker hemifrån och mot Arlanda...
kl. 9.10 går flyget så vi ska försöka vara där vid 7.

Har nu sagt hejdå till alla i princip, o jag hann träffa den viktigaste lilla personen utav dom alla... Lilla Filippa, annies lilla dotter :D Fiin hon är alltså, skit tråkigt verkligen att jag missar hennes första år, usch :'(

Jag kan inte fatta det.. jag åker till New York imorron!!

Har lite smått kvar o göra, men annars är jag egentligen klar med allt, det känns skönt!
Men det här året ska bli the shit!! haha I am exited as hell
O jag är så stolt att jag fixat det här alldeles själv, för första gången nästan har jag gjort allt på egenhand...

jaja men Hejdå då Sverige o alla underbara älskade som är kvar här hemma.
Vi synes väl om 1 år då :D

<3 <3 <3 <3

när jag läser det får jag tårar i ögonen, god hade jag stannat kvar hela året hade det varit min sista dag i USA nu idag, konstigt att tänka sej det, undra hur jag hade varit då?
Undra om jag hade velat stanna längre, undra vad som hade hänt?
Knuten blir bara större och större när jag tänker på det här, så jag slutar nu!

Men det finns ju positiva saker med att jag kom hem ändå,
jag fick vara med på Filippas dop och till och med bli Gudmor.
Fick även vara med och se hur hon utvecklades från bebis till ett barn!
Jag skulle också inte heller ha haft den fina kontakten med Linnéa och Lina om jag stannat kvar!
Antar att det finns både för och nackdelar till att jag åkte hem!

Anyways talk to you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0