3dje Januari

Tråkig rubrik men kom inte på nått just nu...

Jobbade som sagt inatt, gick bra förutom att jag hade så fruktansvärt ont i halsen.
Jag kunde inte koncentrera mej på nått annat usch det var hemskt.
Men idag känns det bättre faktiskt, det gör fortfarande ont men inte lika hemskt som det var igår, så det går nog åt det rätta hållet!

Träffade Daniel idag förövrigt, vi åt på Wayne's och snackades vid!
Sen drog vi en runda på stan, jag köpte en klocka som jag ska ha i köket, urläcker verkligen, haha URläcker vad rolig jag är :p
och sen hittade jag 2 tavlor på Gallerix, passar in på mitt lilatema som jag har i köket.
Fick 2 st för 149 så jag tänkte whataheck! haha

Nu har jag o tjejerna snackat igenom oss och vi har skickat en intresseanmälan om att vi vill med på Magaluf-reunion kryssningen som äger rum nästa helg!
Hell va kul det kommer att bli, festa med massa okända människor för engångs skull och sen få äta frukost buffé är inte fyskam.. =D
Billigt var det också så det ska bli asroligt verkligen!

Nu ska jag dricka lite thé.. hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0