American Idol

Sitter just nu och kollar på American Idol omgång 7.
Det började visa den nya säsongen förra veckan i USA och nu är jag fast!
Kommer ihåg förra året, då satt jag och Vicki varje tisdag och onsdag med en skål peanutbutter chocolate icecream! haha inte undra på att jag gick upp i vikt när jag var där :P
Men det var himelsk och verkligen den bästa stunden på veckan.
Vi satt i pjamas precis efter att ungarna gått o lagt sej, Mike satt på deras sovrum och kolla på nyheter och jag och Vicki pratade om allt, om personerna på TV, sångteknik och sånna saker!
Det saknar jag faktikt jättemycket och det är nu när jag ser American jag saknar Vicki som mest!
Hon var en bra person, kanske inte världens bästa "chef" så att säga men hon blev som min storasyster och vi snacka om allt nästan!
Saknar henne rätt mycket ibland!
Aja den tiden är förbi men det är varje fall några bra minnen sen USA!

image342Vicki & Jag i February 07 image344

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0