Country music

Sofia bad mej kolla upp lite låtar på youtube..
det var av country artisten Brad Paisley!
Och jag säger så här... Sofia I don't like this shit  :P
Kanske fina texter men neeeh jag vet inte,Carrie Underwood är helt OK faktiskt men
det här är bara lite för mkt haha!
Men tack ändå =P märks att du varit over there lite förlänge nu xP

Nu ska jag gå upp och sova, är astrött!
Men usch vill inte drömma den där drömmen igen,kommer fan få en hjärtinfarkt i sånna fall! =s
Mysigt det hade varit om man hade nån o krypa ner hos, nån stor, stark, varm karl som bara kunde hålla om en och säga att allt kommer bli OK och skrämma bort det läskiga mitt i natten, hehe nej nu ska jag inte bli sån, men mysigt hade det varit, visst?

Imorron blir det party för hela slanten med tequila hehe ska bli kul och jag ska tänka på den här gamla godingen lite extra haha!


Sov Gott & Ha det så bra!!

Kommentarer
Postat av: sofia

Kaften.. dem ar ju kanon!!! hehe... forlat att jag inte har kommenterat pa ett tag, har vart mycket nu som du vet. snart kommer iaf mamma och mormor hit, ska bli kul:) saknar dig massa, och om du vill sa far du SJALVKLART komma over du med!! jag har en stor sang...;) saknar dig jattemycket! PUSS love you.

2008-02-10 @ 05:30:00
URL: http://sofiaiusa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0