Den som lever får se...

Ända sen jag fick reda på att Heath dött har jag suttit och kollat igenom olika siter
och hamnade tillslut på foxnews och tmz.com där de visade live när det står huuur mycket folk och media som helst utanför huset där hans lägenhet ligger.
Man fick också se när dom hämtade ner hans kropp i en svart liksäck liggandes på en bår och när de tar in honom i bilen och åker iväg till obduktion för att fast ställa dödsorsaken!
Jag får ont i magen av tanken att fina Heath Ledger ligger i en svart liksäck just i detta nu, för att senare ligga i ett kallt bårhus =(

Det här är så tragiskt att det inte är sant, men han kommer bli ihåg kommen och han kommer natuligtvis leva vidare i alla filmer som han gjort!
Man kan ju hoppas att han kommer få bli en icon som kommer hyllas utav våra barn och barnbarn precis som James Dean och Elvis fortfarande blir utav ungdomar nu på 2000-talet.
Jag har tex en stor crush på James Dean och har lite allt möjligt med honom, tex min underbara väggklocka jag har i köket, hur fin som helst!
Kanske har min dotter en klocka som förställer Heath Ledger  på sin köksvägg en dag.. den som lever får se!

image339
Sista bilden tagen av Heath, på en premiär i England i helgen som var!


Kommentarer
Postat av: Annie

Ååh, det är helt hemskt! Trodde inte det var sant när jag läste det i en annan tjejs blogg! Man blir som i chock! Usch, tänker på hans familj o vänner.. så tragiskt! Puss vännen

2008-01-23 @ 10:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0