En bra dag idag

ja idag känns det som att det var en lyckad dag.
Iof sov jag dåligt och hade en pissläskigt mardröm, ryser fortfarande när jag tänker på den.. huuua!

Åka sen in på förmiddagen för att traffa Annielove och Filippa.
Tog bussen till Tuna Park och åt på vårat älskade Wayne's efter det  var det fullrulle.
Söta Filippa vill ju vara uppe och springa nu förtiden så det fick hon, och oj vilken fart det är på den lilla bruden
och hon charmar alla haha!
Så då fick jag o Annie oss lite motion efter allt springade efter henne haha! =)
Kollade på kaniner idag i djuraffären också och himlars vad söta små bebisar det fanns!
Ville bara ta upp allihop och gosa och gulla och nuttitnutta med dom xD
Så småning om blir det nog att jag köper mej en liten kanin ändå.. man blir ju frälst! :D
Efter ett bra tag somna Filippina i vagnen och jag och Annie kunde kolla lite i affärerna, men suuuck, det fanns ju inte ett jota som tillade mej, jag som ville ha nå nytt och ha på mej imorron!
Aja sparade pengar på det viset varje fall!
Tack för idag mina söta tjejer love you =)
image346
haha sötaste bilden på Filippa.. jag kanske ska bli porträtt fotograf ;P


Åkte sen hem hit igen för att betala räkningar och sånt trist, meen självklart funkar inte mina engångskoder och efter att jag skrivit i förmånga som inte fungerade så kommer jag inte in alls nu längre!
Fan och räkningarna som ska vara betalda på måndag redan!

Well well nu ska jag nog se utröstningen av Let's Dance!

Kommentarer
Postat av: Annie

tuusen tack för gårdagen! Helt jättetrevligt! Jag snor denna söta bild på flipp nu ;-) Ha det så bra ikväll m ed tjejerna! Puss

2008-01-26 @ 15:33:22
URL: http://annie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0