en helt sjuk dag!

Sov skitdåligt hela natten, har hostat och haft mej och det gör ont, och så hade jag feber också!
Vilket great new year liksom, ligga halvt död.
Skulle ju ha träffat mina vänner idag, men jag var tvungen och avboka det för jag kom knappt upp ur sängen!
Usch tycker inte om att vara sjuk.. tycker jag var det bara för ett litet tag sen.. men så blir det väl när
vädret växlar mellan kallt, varmr, kallt, varmt hela tiden!
Måste nog ringa Manpower snart igen, för nu har jobben minskat på Skoga

Vill ha sommar nuuuu!!
Är trött på vintern...
vill ha ljusa sommarnätter då man kan bara gå tunna kläder och flipp-flopps!
Men innan sommarn kommer måste man ju jobba på sin Beach 2008 =)
vill åka utomlands och sola, bada, festa och bara ha det gött ju!
men just nu får vi väl nöja oss med en liten kryssning till Åbo haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0