Gabbe, Adde & Linus

Jesus, har suttit och fixat med datorn i nästan 2 timmar nu.
Pappa hade nämligen installerat en ny brandvägg som var helt pysko, den blockera allt!
Man kom inte ens in på datorn till slut wtf!
Så jag satt och fixa och trixa med och till sluuuut fick jag bort den, fan.. haha det är bra att nån i den här familjen har bra tålamod varje fall ;) haha ska jag säga som brukar bli så jävla arg då det inte går min väg!

aja, men har jobbat nu 2 dagar varje fall, känns jätteskönt och jag kommer ringa varje jävla dag för att kolla tider!
hoppas folk blir sjuka eller nått så jag kan få hoppa in och jobba lite :P elak jag är, jag vet men i det här läget för jag vara självisk eller hur? Jag måste ju ha pengar så jag kan betala hyran och räkningar och sånna tråkiga grejer!

Har annars varit en lugn helg, i lördags dock hade jag och tjejerna filmskräckis kväll hemma hos Gabbe ;P
Vi gick ner och våldgästade Forsvärns och hyrde The Grudge 2 & Numer 23,  och så köpte vi massa godis och chips :P nyttiga klubben!
Sen vandrade vi tillbaka hem med tankar om kryssningen vi ska på på lördag!
När vi väl drog igång film Nr1 dvs The Grudge så höll vi nog på att dö, eller vissa av oss varje fall haha.
3 uppskrämda tjejer som skrek åt allt, och när ballkongdörren öppnades så helt mystigt, ja då var det nära att vi kola vippen allesammans haha!
Sen var det ett asdåligt slut också, HELLOOOO I'M LINSDAY LOHAN :P haha
Film Nr2 Number 23 kändes seg, jag hade redan sett den på bio i typ februari när jag var i USA och då man visste slutet var den inte alls lika spännande så den snackade vi oss igenom iprinicp!
På natten efter lite mer snack satte vi igån Film Nr3 Bring It On,  klockan var väl närmare 04 när vi till slut somnade!

image305  image306 image307

På söndagen vaknade jag av att Linnéa skriker "Men ååh va gullig du är" och då är Lina redan uppe och har diskat och fixat iordning i köket. Herreguuud vad morgonpigga brudar det där är, jag kunde ha somnat ett bra tag till, men bestämde mej för att kila upp och ringa jobbet och sen åt vi frukost ihop!

Kl 14 började jag jobba och jobbade till kl 23 så då var den dagen avklarad och jag gick hem och sov!
Sen vaknade jag av en underbar melodi som jag har som ringsignal och det var från jobbet och de undra om jag kunde komma in och jobba, självklart säger jag och springer upp för att göra iordning mej =)
Kl 21 var min arbetsdag slut och då stod Ma & Pa utanför och jag fick åka med hem så jag kunde sätta mej vid datorn och gosa med katterna ett tag =)

Ska alldeles strax gå och sussa för natten så jag kan vara pigg utifall de ringer från jobbet igen och jag kan dra iväg i tid, hoppas hoppas =)



Jaja det var min lilla uppdatering för nu
Puss hej / Adde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0