Godagens!

Vaknade kl 9 idag då mobil-alarmet gick igång och jag ringde jobbet direkt och fråga efter tider!
O Jo minsann fanns det det :D
Så nu ska jag jobba inatt (så sorry ingen Harry's ikväll) , torsdag och fredag så det blev lite timmar den här veckan varje fall och det känns sååå skönt!
Sen somnade jag om tills kl 13 då Elli ringde =D trevligt att snacka lite med henne!

Börjar kl 19 ikväll så jag åker in om ett par timmar sen kommer jag bo i stan resten av vecka!
Sen imorron måste jag gå och handla också, har ju ingenting i kylskåpet där hemma, haha ser ju lite illa ut =P

Måste ner på stan på fredag också och hämta ut mina pengar sen Berendsen och så ska det inhandlas diverse saker tills på Lördag då vi åker på kryssningen!
Kommer vara sjukt trött på lördag då jag jobbar fram tills 03 och sen vid 12 ska vi dra ner p stan direkt!
Och sova på bussen är not an option haha då det ska förfestas :P
Åh tror verkligen det kommer att bli skitkul på båten och jag och brudarna har en stor hytt så det ska bli nice!

Neej, nu ska jag gå och laga mat, det blir korvstroganoff (sojakorv) och ris!
Talk to you later bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0