Heath är Het

DAMN va het han är!
Varje fall i min mysfilm 10 Things I Hate About You!
Har nog sett den 15 gånger men den är fortfarande så härlig att slappna av med,
och så får man sej ju lite Ögongodis och det är ju inte så hemskt liksom ^^

image300

Ska upp och sova alldeles strax är trött nu faktiskt.
Imorron ska jag träffa Annielove och ge Filippa och lämna hennes julklapp från mej, sen ska vi
väl fika och glo i affärer.
Sen ska jag tillbaka hem och installera min klocka och tavlor och fixa iordning mej för på kvällen
ska jag hem till Mikaela som snart fyller 21 så det blir middag och sånt hemma hos henne!
Elli ska dit också, oj henne har jag saknat då hon har varit i US och hälsat på sin B-friend så det ska bli kul och höra allt hon gjort!

Nu ska jag få i mej lite hostmedecin innan jag lägger mej, för nu har halsontet förvandlats till extrem hosta!
Jag ska banne mej vara frisk tills nästa vecka då kryssningen är. För då tänker jag icke vara sjuk det kan jag tala om för er!

Sov Gott nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0