Hejsan Hallå!

Ska strax åka in till stan igen..
måste hem och fixa lite i lägenheten, städa o sånt tänkte jag
och så ska mamma o pappa hjälpa mej att sätta upp rullgardinen!
tänkte också måla klart i garderoben, efter det tänkte jag ta mej ett bad och sen slå på en bra film, om man ändå hade nån att se på film med =S men men jag klarar mej bra själv =P

Fy fan igårkväll mådde jag typ pissdåligt, jag var sur, jag var känslig mot allt och tyckte inte om mej själv at all.. så tjejig man kan vara, jävla hormonsvängningar alltså, vet inte vad som flög i mej ;P
Men nu har jag bestämt mej för att börja en ny livsstil, och jag ska följa mina nyårslöften till punkt och pricka!

Imorron måste jag ner till banken och hämta ut mina Berendsen-pengar det är nämligen sista dagen imorron annars försvinner dom, och det vore ju lite tråkigt iom att jag är luspank just nu!
Ska även träffa Daniel över en fika, det får bara bli latte för min del, som sagt jag måste hålla mitt löfte till mej själv!
Vill även träffa Annie+dotter för jag saknar dom något så fruktansvärt  =)

Skulle lägga upp en video som jag tänkte tillägna Grabbarna Grus ;) Ni vet vilka ni är haha
men det går inte att lägga upp videos på blogg.se just nu så jag får länka den istället!
Scrubs  klicka in dej på den och få ett leende på läpparna! haha

Nu ska jag väl ta o dra mej tillbaka för ett par dagar, men hör gärna av er!

image319


Puss Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0