Helgen tillbringades på Sjukhuset!

Ojojoj vilken helg det har varit...
Fick ont i magen i torsdagskväll och sen på natten till fredagen hade jag så ont i magen att jag ringde
mamma kl 5 på morgonen och grät och sa att jag höll på att dö haha *draaamaqueen* =P
Men jag tog några värktabletter och somnade tillslut och kände mej bättre...

Men när jag vaknade vid 12-tiden på fredagen så kände jag att det gjorde ont igen, inte lika ont som innan men det krampade och höll på, men jag bestämde mej för att åka och fira Filippa som fyllde 1 år!
Så jag åkte dit ut och vi fikade och vi lekte en hel del, sötare unge får man fan leta efter haha!

Åkte in till stan på kvällen och kände mej jättehängig, så jag gick till Linnéa och det blev bara värre och värre i magen, så vi bestämde för att åka upp till Akuten.
Vi tog bussen och där mötte Lina upp oss så vi åkte allihopa! =)
Vi satt i väntrummet en stund tills jag inte stod ut mer för jag hade så ont, så vi fick komma till ett rum där jag kunde lägga mej ner...
Där satt vi i typ 5 timmar och doktorer och sjuksyrror kom hit och dit o de tog prover o bla bla...
men de trodde varje fall att det var blindtarmen som höll på att spöka så jag fick stanna under observation på Akutvårdsavdelningen.
Äta fick jag inte göra heller så fick fick dropp, kul, var ju ashungrig o törstig!!
Men låg på sjukan tills idag, Söndag då och nu är jag hemma.
Men får jag feber och ont igen måsta jag åka in till akuten direkt igen, för så kan det vara med blindtarmen..
den kan hålla på i ett par veckor så här tills den spricker, men den kan också läka av sej själv så vi får se hur det hela utspelar sej.
Men en sak som är säker är att jag inte vill tillbaka till Sjukhuset, uuusch och blää!


image320


Men jag vill bara säga ett stoooort tack och ge massa pussar och kramar till mina bästa tjejer Lina och Linnéa..
som satt med mej på akuten tills kl 1 på natten, och som har ringt och vait till stor hjälp!
Ni är guld värda och jag älskar er massor <3

Kommentarer
Postat av: Fridah

usch för magvärk:(

2008-01-20 @ 23:14:06
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: sofia

usch sandra. va kom dem fran till? puss, krya pa dig vannen

2008-01-21 @ 02:49:14
URL: http://sofiaiusa.webblogg.se
Postat av: Mikey

Usch, stackars dig! :S Hoppas att det inte händer igen! Gräv ner dig i sängen nu och glo på dvd-boxar. :-) Puss!

2008-01-21 @ 09:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0