I know you love me xoxo

hehe jag börjar få lite abstinens efter Gossip Girl
det har nämligen gått snart 2 veckor sen det senaste avsnittet visades...
det är antagligen segt nu pga the writers strake!
Men jag vill att de ska visa fler avsnitt nuuuu! hehe

Och jag vet inte om jag kommer kolla på det på kanal5, hatar att ha tex på när jag tittar på TV
när man ser på filmer på typ Canal+ kan man ju ta bort texten om man vill men inte på 5an och sånna kanaler!
Och att se det på TV nu i Sverige känns segt, nu börjar hysterin om GG när jag själv har sett det sen i typ September 07.. aja skit samma jag saknar de nya avsnitten varje fall, för avsnitt 13 var så jävla bra, jag grät till o med ju :P

image328


image329


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0