jobba inatt

Ska gå o fixa och packa ner lite saker...
ska jobba inatt, men det var också det enda de hade den här veckan, börjar bli lite nervös här..
tänk om det bara är så nu resten av tiden, att det bara finns lite extra tider här o där, det kan jag tyvärr inte leva på så jag tror jag måste börja söka jobb igen nu.. fan jag hatar verkligen hela det, aja får ringa manpower i varje fall och tala om att jag har mer lediga dagar nu!

Imorron ska jag träffa Daniel, vi ska fika och snacka skit som vanligt I guess...

Förkyld är jag också, nyser hela tiden, hostar och har mega ont i halsen!
aja så länge jag inte har feber så kan jag göra allt :P

Oohh ja just ja, jag, Lina och Linnéa har pratat om att åka på kryssning, det är magaluf reunion eller va fan det var på Silja Festival, så vi tänkte att det låter kul så om det går som vi tänkt åker vi nästa helg :D 
hur jävla kul som helst juu!!!

Nää nu måste jag gå!
See ya later babes! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0