Mammas älsklingspöjk

Fritz har blivit så himla go på sista tiden.
Okej han har alltid varit go och så, men han har aldrig varit en knäkatt direkt, han har liksom
allitd varit nöjd med att sitta brevid och mysa.
Det enda som är lite jobbigt är att han är så stor min kisse..
han är norsk skogskatt och han är rätt lat av sej och väldigt god i maten så han är tung, inte överviktig men han är så stor hela han så det blir lite otympligt att ha han i knät efter en stund haha :P
Men nu ett tag har han varit jättemysig, och ska helst sitta i mitt knä när jag är vid datorn, och går efter mej vart jag än går, mammas lilla pojke! <3
Tror det kan vara så för att jag la en utav mina filtar på hans stol som han har här i rummet, och efter det får man inte ta den ifrån honom, kanske är så att han kände min doft i filten och nu vill han vara så nära som möjligt hela tiden.

Imorse kom han upp till mej i sängen också, och kurrade så hela huset skaka, vi låg och myste och tittade på Crossroads som gick på TV haha.. synd hur det har blivit med hela den här Britney cirkusen,
hon var ju så söt i den filmen!

image341 sitter alltid på sin vakt vid kylskåpet =P


jaja nu ska jag gå o laga mat eller nått sånt trist!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0