Nyårsafton 07/08

Ja shit vilken dag alltså!
Det började med att vi gick ner på stan för att köpa nått och dricka och ha på efterfesterna, och köpa mat tills kvällen.
Vi träffa Pontus vid bussen och han följde med mej hem en stund, sen gick vi till Linnéa som bara bor rakt över gatan från mej :D
Vi fixade i ordning maten, Pontus hade bjudit in sej själv till våran tjejfest och han var med hela kvällen hos Linnéa, lite kul faktiskt även fast det blev waaaay to much snack av sånt jag inte vill berätta eller veta om Pontus, han är faktiskt min kusin!!

Vi fixade i ordning oss samtidigt som vi spela lite ölspel och sånt där och till sist blev vi faktiskt riktigt snygga allihopa!
kl 21 kom taxin och vi for till Norr där Linas kompisar hade fest, kände inte en jäkel och ibörjan var det bajssegt, men efter lite Passoa blev det hela lite roligare haha!
Vi dansade och hade oss där på vardagsrumsgolvet...
Vid kl 23.30 gick vi ner på stan och Profilen och väntade in det nya året.
Där träffade vi en hel del folk och vid 12slaget fick jag min Nyårskyss varje fall, det var ju mysigt!
Efter allt ståhej nere på stan gick vi tillbaka till festen och festa lite till, tills vi blev utslängda för de som bodde där skulle "sova"...

Och när vi står där utanför huset så kommer det en kille med pistol, och jag mitt dumhuvud går fram och frågar rätt argt om den är riktig, och han sa att den var riktig och sen fråga han om vi ville med på efterfest! Vi tacka nej och ja sa åt honom att han är inte riktigt klok, sen typ springar han därifrån.
Vi går sen runt knuten och där står en massa poliser och 2 ambulanser och då är det en kille som ligger helt nermejad i ett trapphus efter att nån slagit ner honom med ett järnrör och viftat runt med ett jävla givär.
Det var Jossan en gammal vän till mej som bodde precis där också och hon kom ut och var såklart hon var lite skakis.. jävla idioter det finns därute alltså!
Kan inte alla vara vänliga och bara fira och mysa som oss andra?

Vi gick vidare hemåt och till nån annan fest där Anna och hennes ragg var.
 vi stannade en stund men kände oss rätt slutkörda och gick hem.
Efter en stund ringer anna och frågar om hon får sova hos mej, och jag går för att möta henne.. men hon bestämmer sej för att stanna hos sitt ragg varje fall och jag går tillbaka hem och möter...
- Jo jag möter min flört från jobbet, eller det är vad jag trott varje fall, med där går han och hans sin FLICKVÄN.. jag bah "what???" jag ser att han kollar på mej typ med spänd blick och går in i porten brevid mej,
- Jo de bor i porten brevid mej!!?
Vad är the freaking odds liksom?
Fan va ledsen jag var då, men blir mer beslutsam att hålla mitt nyårslöfte!
Kan skriva mer om det sen!

aja ska lägga upp bilder nu från Nyårsafton!

    
    
   

Det kanske kommer upp några videos sen också, jag känner att jag skämms lite över dom
så jag får se hur jag gör med den saken haha!
GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0