Raaastlööös

Usch vad tråkigt jag har!
Varför fick inte jag jobba för istället?
Elli ringde för en stund sen men jag hörde inte ett jota vad hon sa..
men hon var på jobbet i omkläningsrummet och där finns det typ ingen täckning så jag hörde bara enstaka ord!
Vill också jobba fan, I need the money god damn it!
jaja ska ringa imorron och tracka dom så jag får  lite mer tider!

Just nu sitter jag och lyssnar på min favorit radiokanal KRZ 98.5
lyssnade på den när jag bodde i Stroudsburg hela tiden och även nu när jag får lite abstinens typ...
Rocky & Sue var ju mina substituter till RixMorronZoo så jag blir lite glad när jag hör deras program.. just so you know :P
Tänk att det snart är 1 år sen jag for till USA för att leva livet... hmm slutade inte riktigt som jag tänkt mej men =(

Nu längtar jag tills på Lördag, ska bli så kul att leka med Gabbe och Linus på Silja Festival hehe!

O btw Annielove, nu var det sjuuukt länge sen vi sågs!
Vi måste ha en get together snart!!
Filippa måste ju få sin julklapp07 innan hennes födelsedag haha! =)

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0