R.I.P Heath Ledger!! <3

OH MY GOOOOD????!!
Fan gick precis in på perezhilton.com och läste nått som chokade mej svårt fan!
Jag trodde inte på det så jag gick till People och det är sant!

Heath Ledger är DÖD!
Han hittades av hans städerska, hon försökte få kontakt med honom men han var redan död, troligen av en drogöverdos!
Shit jag gråter fan just nu...
jag skrev för några inlägg sen hur mycket jag tycker om honom som actor och hur jävla snygg han är!
Jag fattar inte det här, kanske låter som en totalt fjortis nu, låt så vara men jag är fan genuint jävla ledsen just nu!

Jag tänker på hans nära och kära och speciellt hans lilla dotter Matilda som han höll så kär!
Heath blev 28 år gammal!

image336 image337 image338
RIP Heath!


Fuck I can't believe this!
Ska genast titta på en utav mina favoritfilmer och klassiker
10 Things I Hate About You, såg den igår morse också!


Kommentarer
Postat av: Julia

såg det, sorgligt:/

2008-01-22 @ 23:51:15
URL: http://juliajosefine.blogg.se
Postat av: Mikey

Helt ofattbart, jag är verkligen ledsen på riktigt. Shit alltså...

2008-01-23 @ 09:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0