Sånn där lista igen =P

Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et?
Hej tjejen. Tack för igår! Hur mår du? har han som du dansade med hört av sej? ;) Puss

tryck därefter uppåt 13 gånger. vem har skickat det sms:et?
Du är så välkommen så!

vad står det i sms:et under?
Har dåligt batteri. Ringer när jag kommer hem om ca 50 min. Puss 

vilka sms gör dig gladast?
de roliga :P

hur många sms har du i inkorgen?
sjukt många, raderar tydligen alldeles för sällan!

vad står det i ditt 54:e sms?
Jo, ska bara dammsuga =)

vem var det som skrev det?
Gabbe ;)

tryck neråt 5 gånger. vad står det?
Adde fan! hehe är du med linus eller? Kram

vad står det i det 15:e mottagna sms:et?
Ja är här.. ingen lust å stanna i sthlm i helgen! lust och göra nått? Kram

och i det 3:e?

Fan va bra, du får hitta nå riktigt snyggt! Kram ; )

läs det sms som gör dig glad varje gång du läser?

Fan ni är underbara :) värda guld båda två. Finns inga som är så jävla sköna som vi är. ; )

läs dett sms du ALDRIG kommer ta bort?
Oj jag vet inte.. har sparat de bästa på min gamla telefon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0