Sömnbrist och ont i huvet

sitter fortfarande som helt besatt och uppdaterar om nya detaljer angående Heath.
Känner mej snudd på störd som sitter och vill veta allt, kan inte riktigt släppa det här känner jag!
Jag kanske ska ta och bli journalist eller nått som har med kändisar och musik och göra haha
tycker ju det är skitkul att veta de senaste från Hollywood och sånt.. hmm värt att tänkas på kanske :P

Idag har jag inte gjort mycket.
För det första sov jag asdåligt, kunde inte somna och när jag väl somna en
minut vakna jag den andra och var pigg.
Så höll jag på tills jag drömde en underbar dröm nångång på
morgonen efter den vakna jag och kunde inte somna.
Så jag och Bebisen (Skrollan) låg och myste ett tag tills jag kände att jag inte kunde ligga där längre då var klockan iof 14.30 haha
Så jag satte mej vid datorn igen och tittade på film..
varför kan jag inte sova för?
Har varit så här nu i ett par veckor, sover kanske max 4 timmar varje natt.. det är sjukt krävande och man blir inte på allt ett humör direkt heller!

Nu har jag fruktansvärt ont i huvet och vet inte vad jag ska göra,
men imorron känner jag mej redo för att ringa jobbet igen och be om jobb.
Kan inte sitta här hur länge som helst och känna mej sjuk ju, funkar inte riktigt så va?!

Nu ska jag och mamma göra oss en varsin Smoothie!
See Ya




Kommentarer
Postat av: Annie

Usch vad jobbigt att du inte kan sova! Det där med journalist vore ju superpassande eftersom du tycker det är så kul med allt nytt från hollywood ;-) Saknar dej! Puss

2008-01-24 @ 10:11:51
URL: http://annie87.blogg.se
Postat av: Klädhängaren

usch jag har också så svårt att sova nu! Om man bara kunde få ett svar på varför!

2008-01-24 @ 13:56:54
URL: http://kladhangaren.blogg.se
Postat av: Louise

Sån är jag också, somnade alldeles för sent inatt = jag är jättetrött idag :(

KRAM

2008-01-24 @ 16:30:30
URL: http://mesummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0