Sov gott och dröm sött!

Imorron ska jag träffa Annie och Filippa på stan, sen ska vi ta oss ut till Tuna.
Det var sjukt länge sen jag var där ute så det ska bli kul och se vad som finns i shopparna där, inte för att jag ska shoppa nått men kolla kan man ju alltid =D
Kanske kan glutta in i djuraffären och se om de har nån liten filur där inne till mej, måste ha sällskap hemma!
Det är egentligen tänkt så att jag ska vara i stan ett tag nu, har ju inte råd att åka ut hit på landet fram o tillbaka, busspriserna är sjukt höga!
Men jag kom på att jag måste hem och använda internet för att betala hyran och räkningar och sånt så jag åker nog hem hit imorron kväll ändå!
Då slipper jag bära på så mycket grejer på stan också... ja så får det nog bli!

Nu ska jag gå och sova, eller varje fall försöka sova, har ju haft lite svårt med det de senaste veckorna nu.
Men just nu känner jag mej rätt slut och jag ska ju upp "tidigt" imorron för att hinna med bussar och sånt!
Aja nog om det men vi hörs imorron kanske då?!
Natti Natt / S

                                          image345


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0