Stackars Britney Spears!

Vart ska det hela sluta?
Jag tycker så synd om Britney just nu, hon mår ju verkligen inte bra..
det hela dramat som utspelade sej i Fredags natt är ju helt sjukt!
Kan inte alla paparazziz bara sluta och kan inte all media bara lägga av!
Jag har iof aldrig varit ett stort fan någonsin av Britney Spears men just nu tycker jag så synd om
människan!

Nu har hon antagligen förlorat sina barn en gång för alla..
vad ska det bli av med henne?
Och så tycker jag så fruktansvärt synd om barnen, ha en morsa som henne och en farsa som K-Fed
jag undrar hur de barnen kommer att vara när de är i 15 års åldern, ojoj..

Hur kommer denna tragiska sagan få sitt slut?
Ja, den som lever får se...

image301  image302

image303

image304

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0