Streaming live

Ja jag är officiellt sjuk i huvet :P
Sitter och kollar live på TMZ, de står nämligen utanför ett kapell i NYC där Heath kropp har blivit flyttat till
tydligen ska det bli så att allmänheten kan gå in där så småning och kunna sörja honom!
det blir bara mer och mer folk hela tiden och nu sätter de till och med upp staket så det inte blir rusning eller nått!
Jag är ju sjuk som sitter och glor på det här, men jag är fortfarande ledsen ju.. kan inte fatta att han är död, att vara död är verkligen något man är förevigt och det skrämmer mej!


image340
aja..
Fick just ett samtal av min faster också, hon håller nämligen på och flyttar och de håller på och rensar massa, så jag ska få en barstol, kökshylla, och några spots och lite andra prylar de ska spara åt mej så jag kan komma och titta på det, bra va :D

Sen fick jag ett sms från manpower också och de undrade om jag var intresserad av att jobba på HM-lagret nästa vecka och naturligtvis är jag det, så jag ringde upp och de skrev upp att jag var intresserad. men det lät som att jag inte är etta på att få jobbet  bara för att jag har ett annat jobb också!
Sur jag blir om de tänker så för det finns ju inge jobb där heller, fan va trött jag är på att inte ha ett riktigt jobb, bara hoppa in som extra lite här och där och aldrig veta dag för dag hur det kommer bli!
Ska kanske söka mej om andra jobb, men jag hatar att söka jobb jag tycker det är jobbigt och stressigt!
Men HM nästa vecka vore askul för då får jag ju jobba med min älskling Lina :D

Hörs sen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0